czwartek, 24 stycznia 2013

*49*


pasta z wędzonej makreli, tost z szynką, jajkiem i pomidorem; herbata owocowa


Ignoruję zbolałą ambicję. Wczoraj odpuściłam trening, bo bolące kolano, znów dało o sobie znać. Wybrałam się na maraton (o ironio, nie ma to jak nieświadome użycie słowa ‘maraton’) po sklepach, co ostatnio zdarza mi się bardzo rzadko. Wypracowuję w sobie sportową pokorę, bo wiem, że jeśli czasem nie odpuszczę, to będzie jeszcze gorzej. Odegram się wiosną, kiedy sezon biegowy rozpocznie się w pełni.



Przepraszam, że wczoraj nie komentowałam, ale miałam problemy z Internetem. Nadrobię dzisiaj wszystko, a przepis na wczorajsze ciacho, o który prosiliście w komentarzach, pojawi się niebawem na TalerzuInspiracji.

13 komentarzy:

  1. też liczę na to że moje trenowanie będzie lepsze wiosną, teraz jak nie zimno, to się nie chce, albo idzie się spać.... ;p
    wędzona makrela jest pychaa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście dam znać, płytka przyjdzie najpóźniej w poniedziałek, więc koło wtorku jak już będę w domku wypróbuję i podzielę się wrażeniami :*

      Usuń
  2. też uwielbiam makrelę wędzoną, a tosty są pyszne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem lepiej odpuścić.. ;) marzę o wiośnie. Bieganiu. Słońcu. I końcu sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dodałam trochę więcej mąki niż zwykle i wyszły tak dziwnie "ubite", chyba następnym razem usmażę je bez żółtek, na zasadzie pieguska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że sobie odpuściłaś, bo mogłoby się skończyć gorszym bólem lub poważną kontuzją

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki za dalsze losy diety i ćwiczeń ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasta z makreli.. uwielbiam a tak dawno nie jadłam! Pyszne śniadanie :)
    Też czekam na wiosnę, nie mogę z tym śniegiem -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nienawidzę zimy, nie moge sie doczekać wiosny!
    Pyszne śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę już wiosnę i powrót do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm przepysznie , wedzona rybka - uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...