sobota, 6 kwietnia 2013

*121*



pełnoziarniste ricottowe gofry z masłem orzechowym i powidłami śliwkowymi
whole wheat ricotta waffles with peanut butter and plum jam

Zapragnęłam gofrów na leniwy poranek po wczorajszej imprezie ze znajomymi i pójściu spać przed 4 rano. Tak właśnie zabijam przedmaturalny stres - tańcząc do upadłego. Rano zapragnęłam kawy, długiego poranka, które przeciągnęło się prawie do południa i ciszy. 
A goframi zainspirowała mnie Siaśka. Są naprawdę świetne. Zazwyczaj, kiedy pierwszy raz robię gofry z jakiegoś nieznanego i niewypróbowywanego wcześniej przepisu, dopiero za drugim razem wychodzą idealne. Te wyszły za pierwszym, nawet nie przykleiły się do gofrownicy. Jedyną zmianę jaką zrobiłam w przepisie, to taką, że zamieniłam mąkę pszenną na pełnoziarnistą. Pomysł genialny. Podane z ulubinymi dodatkami - masłem przechowym i domowymi powidłami, które zresztą uwielbiam za to, że są w nich  całe kawałki śliwek.

29 komentarzy:

  1. oj, dziś nie poniedziałek, ale duużo przyjemniejsza sobota ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, to już trzecie gofry które widzę tego ranka, pychota ;)

    A z mojej imprezy nici :( Mam nadzieję że za tydzień się uda!

    OdpowiedzUsuń
  3. jej.. u mnie sobota;D
    Ale gofry pysznie się prezentują, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To się dzisiaj zgralysmy :D U mnie identyczne, ale z serkiem zamiast ricotty . Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ich spróbować :) Zazdroszczę imprezy, u mnie też na pewno wpadnie jakaś przed maturą :) W końcu trzeba się odstresować i potańczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się chyba postarać o gofrownicę! Świetne śniadanko^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusicie tymi goframi!^.^
    bosko wyglądają :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi prawie jak wspólne śniadanie ;))
    Gofry z masłem orzechowym <3

    OdpowiedzUsuń
  9. domowe powidła na pewno smakują nieporównywalnie lepiej od takich kupnych. :) a w duecie z masłem orzechowym muszą smakować już całkowicie niebiańsko!

    ps. mąkę kokosową kupiłam w lokalnym sklepie ekologicznym na krakowskim kazimierzu, gdzie zaopatrzyłam się zresztą też w migdałową i sezamową - wszystkie firmy efavit.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszędzie przepysznie wyglądające gofry i owsianki, a ja chleb z szynką i serem muszę wcinać, albo płatki na mlekuu ehhh :D :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, wszyscy dzisiaj kuszą goframi! :< A na te z ricotty czaję się już jakiś czas... :D
    P.S. Ostatnio mam problemy z blogiem (posty nie wyświetlają się obserwatorom) i tymczasowo założyłam drugiego. Zapraszam Cię na niego :) : http://justbreeakfast2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uparłyście się wszystkie na te gofry, czy co?! :p

    Jakbym miała zjeść po jednym od każdej z Was, to bym chyba pękła^^
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam! Rzeczywiście gofry królują :) Bardzo fajne, bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam połączenie masła orzechowego z powidłami <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś często widzę gofry, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szalejecie dziś wszyscy z tymi goframi ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. a czym jeszcze zabijasz stres :p ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz czym ^^
      Bieganie ponad wszystko :)
      A jak tam u Ciebie? Jakieś zawody planujesz? :)

      Usuń
    2. 28 kwietnia salomon trail running w gdyni na 10 km, 11 maja (po maturkach swiezo:p) 10 km bieg uliczny tez w gdyni to najblizsze^^ a u ciebie? zreszta opisze niebawem na blogu plany

      Usuń
  18. fantastyczne:) zazdroszczę okropnie, bo nie mam gofrownicy:)!
    taniec brzmi jak dobry sposób na zabijanie stresów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejne gofry - dziś ich mnostwo na blogach i na każdym pyszne !! u ciebie z masełkiem i domowymi powidłami <3 mniam !!

    OdpowiedzUsuń
  20. z ricotty?! omg, muszę zrobić :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te gofry, choć ja nieodmiennie lubię z samym cukrem pudrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. domowe powidła są wspaniałe! nic tak dobrze nie smakuje<3 a jeszcze w połączeniu z goframi i masłem, ahh:D

    OdpowiedzUsuń
  23. wydajesz mi się dużo bardziej doświadczona i dojrzała od przeciętnych nastolatków w 3 liceum ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. W takich chwilach zazdroszczę gofrownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...