środa, 15 maja 2013

*160* rabarbarowe szaleństwo



crumble z rabarbarem


Crumble z rabarbarem: 
3 łydygi rabarbaru

1 łyżka mąki (u mnie razowa)
1 łyżka wiórek kokosowych
1/2 łyżki siemienia lnianego
1 łyżka płatków owsianych
1 łyżeczka nasion słonecznika
1 czubata łyżka masła orzechowego
1 łyżka cukru (u mnie trzcinowy)

Rabarbar umyć, pokroić na małe kawałki, umieścić w naczyniu do zapiekania. Składniki na kruszonkę połączyć (najlepiej palcami) i posypać rabarbar.  Zapiekać w 180 stopniach przez 15-20 min. 

28 komentarzy:

  1. Crumble kojarzy mi się z wakacyjnym śniadaniem :) Koniecznie muszę się wybrać na targ po rabarbar. A ta kruszonka jest świetnie skomponowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. otwieram dzis twojego bloga i oczom nie wierze :) wlasnie sama robie tarte rabarbarowo twarogowa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ciekawy pomysł, podziel się przepisem!

      Usuń
    2. bedzie jutro na blogu :) wlasnie wyjelam z piekarnika, a dzis 3maj kciuki za prawko ^^

      Usuń
    3. Trzymam! daj znać jak poszło :)

      Usuń
    4. zdałam nie wierze ^^ to napewno twoje kciuki pierwszy raz tu napisalam i odrazu pomoglo :D dzieki bardzo!

      Usuń
  3. Alez to musialo byc dobre :) Nie moge sie doczekac, kiedy zrobie znow crumble. Z dodatkiem wiorkow kokosowych musialo byc jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym tak szaleć z rabarbarem cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się rozejrzeć za rabarbarem i zrobić takie crumble, koniecznie! Cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko zobaczyłam tę kruszonkę-crumble, to... Takie śniadanie to jak nagroda:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rabarbarowe musi być dobre, nie ma to jak uraczyć się crumble o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam nigdy rabarbaru ani nie widziałam :) Ostatnio kuszą nim na blogach więc chyba go poszukam w sklepach. Śniadanie prezentuję się mega *___*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeejku koniecznie muszę wypróbować, dzięki wielkie za przepis! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem co muszę kupić w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziś już nie śniadanie maturzystki:D ale bym się przyłączyła rano do Ciebie na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznam ,ze rabarbaru nigdy nie jadłam ,ale to crumble tak do mnie przemawia *-* pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Rabarbarowego crumble jeszcze nie jadłam. Muszę nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaaaa...! Crumble z rabarbarem <3 Mmmmm, poczęstuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham crumble, a z rabarbarem chyba najbardziej :D Mam zamiar robic w weekend <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Crumble w tej wersji musi być idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham crumble pod kazda postacia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale nim kusicie! :D
    Poproszę takie jutro na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale boskie :) a zastanawiałam się dziś czy kupić rabarbar, już nawet go w ręku trzymałam, ale jakoś nie miałam pomysłu na wykorzystanie go ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. musze w koncu kupic rabarbar;D

    OdpowiedzUsuń
  22. rabarbaru pod kruszonką nie jadłam, trzeba spróbować póki sezon trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Och, jak ja dawno nie jadłam rabarbaru. Pod kruszonką jest chyba najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...