czwartek, 12 września 2013

*264* bananowa kasza orkiszowa


bananowa kasza orkiszowa podana z malinami i kremowym serkiem



Dużo czasu w biegu. Dużo czasu z parującym kubkiem w ciepłym swetrze przy mokrej szybie. Trochę czasu przy ćwiczeniach z Chodakowską, która wskoczyła na miejsce roweru. Jesień? Przecież jeszcze przedwczoraj tyle ciepłego słońca, przecież maliny na mojej działce jeszcze nie zamierzają się kończyć. 
Jesień. Ta melancholijna, deszczowa, ta z szurającymi nogami przez liście, grubymi swetrami, litrami gorących herbat z cytryną i kaw z imbirem. Lato, wracaj. 

17 komentarzy:

  1. lato minęło, zaakceptujmy to co jest, ja na swój sposób uwielbiam grube swetry i mnóstwo herbaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Wbrew pozorom na melancholia też ma swój urok, zrób sobie wieczorem herbatkę z sokiem malinowym i cytryną, opatul się w koc i spojrzyj wtedy przez okno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie! Lato precz!
    A te swetry, liście, kubki gorącego kakao... czy nie ma w tym ani trochę uroku? W zmienności pór, sezonów, temperatur..? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znoszę tej jesiennej melancholii, mam nadzieję, że jeszcze przez długi okres będzie przyjemnie na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podpisuję się pod ostatnim zdaniem!
    lubie ten minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Orkiszową muszę kupić, widziałam gdzieś ostatnio :) Pyszne dodatki, z malinami uwielbiam!
    Jednym słowem idzie jesień.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham jesień :) i tę twoją miseczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh ja też tęsknie za wakacyjną pogodą, słońcem, ciepłymi wieczorami i cudownymi, rześkimi porankami :) za to śniadanko ze świeżymi malinami, mi zostało już tylko korzystać z mrożonych zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś tu sobie sprawił całkiem uroczą miseczkę. :)
    Swetry, gorące herbaty... Hej, hej! Mi to brzmi całkiem miło. :) Trzeba widzieć pozytywne aspekty sytuacji, wtedy życie od razu staje się przyjemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miseczka już od dawna w mojej półce, nowa jest łyżeczka! :D

      Usuń
  10. Ale urocza miseczka! <3 Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię jak manna jest taka wypchana :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Bananowa.. musiało być kremowo :)
    Zdecydowanie, lato wracaj ! :p

    OdpowiedzUsuń
  13. dołączam się do apelu, ja chcę llaaatoo ;<
    Wspaniale wygląda kasza, dodatki też idealne. I tak miseczka urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście się zgrałyśmy :) Ah, maliny! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak, tak uwielbiam! gęsto, bananowo i kremowo <3 i widzę pyszne malinki jeszcze *-*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...